Software-ul ERP
pentru firme mici din Romania
3 milioane de utilizatori
în toată lumea şi îmbunătăţirea continuă
a softwareului pe baza semnalelor de la aceştia
mii de APP-uri şi extensii
la softwareul de bază, realizate de comunitatea de dezvoltatori, o mare parte fiind disponibilă gratis
prietenos
rulează din browser (ex Google Chrome), are o interfaţă ergonomică şi intuitivă - uşor de utilizat
Producţie
de la producţia simplă bazată pe reţete ... la planificarea complexă a producţiei
Avem la dispoziţie 2 module diferite pentru managementul producţiei:
CRM (client relationship management)
de la apariţia unui idei de vânzare ... până la ofertare şi comandă
Activitatea de marketing, prospectare piaţă şi contactare clienţi poate fi una labolioasă, lungă, în cursul căruia se utilizează în mod sistematic o serie de informaţii.
+ putem defini idei de vânzare (aşa zisele Piste)
+ pe care le transformăm în oportinutăţi de vânzare
+ de-a lungul relaţiilor cu clienţii putem planifica contactele cu aceştia (întâlniri, telefoane, emailuri) şi avem la dispoziţia istoricul relaţiilor cu aceştia
+ eforturile echipe de vânzări vor deveni transparente, uşor de monitorizat prin indicatori de performanţă care se pot vizualiza pe Dasboard.
După realizarea ofertei vom trece la utilizarea modulului Vânzări.
Vânzări
de la ofertă ... la comanda clientului ... finalizat prin facturare
Gestiune stoc
recepţie produse ... transferuri între depozite ... inventar ... avizare
+ Din Comenzile către furnizor realizăm Recepţia de produse (după eventuale modificări). Produsele intră în stocul nostru, se poate tipării Recepţia.
+ Dacă avem mai multe depozite (inclusiv cele temporare cum ar fi maşinile de transport sau punctele de lucru provizirii) atunci vom realiza transferul de produse dintre aceştia.
+ La perioade regulate (ex. la sfârşitul anului) sau la cerere vom realiza inventare complete sau inventariere de control (doar câteva repere). Putem tipări PV de inventar.
+ În cazul în care produsele sunt livrate clientului, atunci scădem gestiunea prin realizarea Avizelor de însoţire a mărfurilor.
Contabilitate primară şi modul financiar
plata facturilor intrate şi ieşite ... urmărire costuri (pe conturi analitice) ... bugete
+ Prin definirea şi utilizarea conturilor analitice (centre de cost-venit) putem urmări situaţia costurilor şi veniturilo defalcate pe aceste conturi analitice.
+ Prin utilizarea Bugetelor, putem satbili costuri și venituri pe caplitole de buget, în care se pot include inclusiv costuri indirecte (proporţional cu valoarea costurilor directe).
Managementul proiectelor
gestionarea taskurilor, a timpilor şi a priorităţilor ... monitorizare resurse
În cazul proiectelor întotdeauna apare factorul imprevizibil. Prin planificarea taskurilor şi a resurselor alocate dorim să "îmblânzim" cumva imprevizibilul.
+ stabilim taskurile, responsabilii şi timpii necesari,
+ urmărim în timp real consumul de resurse pe proiecte, facem corecţii,
+ gestionăm priorităţile care apar şi intervenim în funcţie de termenele limită
+ la ofertarea noilor proiecte avem la dispoziţie date din proiectele anterioare similare.
Prin cele de mai sus vom avea şanse mult mai mari de reuşită, de exemplu prin încadrarea în resursele (bani, timpi) planificate iniţial.
Calendar evenimente şi sistem de comunicare
în loc de sute de emailuri şi telefoane interne ... vă propunem altceva
Aprovizionare
oferte furnizori ... gestionare stoc minim ... comenzi furnizor ... stocuri pe drum
+ Prin înregistrarea preţurilor de aprovizionare vom putea ţine sub control acest aspect, realizarea şi transmiterea comenzilor de furnizor va fi uşor de făcut.
+ Dacă avem setate stocuri minime la anumite produse, atunci comenzile furnizor se pot realiza semiautomat, în funcţie de cantitatea de pe stoc şi cea dorită.
+ Vizualizarea stocurilor aflate pe drum (comandate de la furnizor, dar încă nelivrate) desemenea se poate vizualiza uşor. Documentul de recepţie al produselor se poate genera cu câteva clickuri din Comanda furnizor.
Website, cu secţiune dedicată prezentărilor
... niciodată n-a fost mai simplu să realizaţi şi să gestionaţi propria pagină web
Pagina web al firmei poate fi construită din blocuri predefinite, realizarea unei pagini simple nu va lua mai mult de o zi de muncă, toate acestea prin tehnica Drag & drop.
Pentru firmele care doresc să pună la dispoziţia clienţilor informaţii interesante,
(cum ar fi videofilme, PDF-uri, etc) va fi foarte util secţiunea dedicată Prezentărilor.
Doriţi să vedeţi un exemplu de pagină web construită în acest mod?
Este chiar în faţa Dvs! Vă invităm să vizitaţi şi secţiunea Info utile (prezentări).
Webshop
Rulajul webshop-urilor creşte vertiginos! Creaţi-vă propriul webshop.
+ Modulul webshop este uşor de configurat, aşa că lansarea propriul Dvs webshop nu va fi ceva foarte complicat. Webshopul poate fi operaţional în scurt timp.
+ Practic din moment ce utilizaţi deja modulele de bază. cum ar fi cel de Vânzări, Gestiune stoc, Contabilitate primară, realizarea webshopului este un efort similar amenajării unei vitrine.
Service
recomandat celor din domeniul service-ului ... service auto, firme de mentenanţă
+ Fluxul de activitate începe cu planificarea service-ului prin ofertare (piese şi timpi manoperă), şi continuă cu realizarea Fişelor de service (a căror conţinut se modifică în timp).
+ Gestiunea pieselor de schimb, înregistrarea timpilor (de lucru şi cele auxiliare, de ex transport) va asigura transparenţa şi monitorizarea activităţilor, respectiv a costurilor.
+ La nevoie se poate utiliza şi un sistem de tip ticketing pentru ca clienţii din exterior să poată lansa solicitări de service, şi tot ei să aibă posibilitatea de a monitoriza statusul solicitărilor de service.
Control calitate şi managementul calităţii
+ Folosind modulul Control calitate veţi putea stabili pentru fiecare produs tipurile de verificări calitative interfazice şi finale necesare, specificând şi valorile critice pentru fiecare parametru (de ex. dimensiunea cu anumită toleranţă, verificare vizuală).