Software de clasă mondială
pentru
IMM-uri ambiţioase
Prietenos. Modular şi integrat. Accesibil.
V-ar interesa un software ...
... care să vă ofere informaţii complete şi la zi despre firma Dvs?
Prietenos
interfaţă ergonomică, testată de 3,7 milioane de utilizatori
Modular şi integrat
peste 20 de module integrate, utilizabile funcţie de nevoi
Accesibil
software accesibil prin browsere de internet (ex Google Chrome, Mozilla Firefox)
Dar servicii de implementare ...
..
. adaptate cerinţelor şi bugetelor IMM-urilor de la noi?
Hosting şi suport asigurat
nu veţi avea nevoie de specialist IT şi investiţii în server
Implementare simplificată şi rapidă
în 1-3 luni se vor vedea deja beneficiile implementării
Costuri reduse
personalizare, suport şi alte servicii la preţuri accesibile.
Cui recomandăm acest software?
-
firmelor mici şi mijlocii, cu 10-100 angajaţi şi 2-25 utilizatori software
-
domeniul de activitate: servicii, producţie, dar şi comerţ
-
management deschis la nou, dornic să utilizeze instrumente IT moderne
-
cei care doresc un control mai mare asupra afacerii,
-
managerilor care ştiu că informaţii exacte şi în timp real înseamnă eficienţă.
firmelor mici şi mijlocii, cu 10-100 angajaţi şi 2-25 utilizatori software
domeniul de activitate: servicii, producţie, dar şi comerţ
management deschis la nou, dornic să utilizeze instrumente IT moderne
cei care doresc un control mai mare asupra afacerii,
managerilor care ştiu că informaţii exacte şi în timp real înseamnă eficienţă.
Beneficiile utilizării pentru IMM-uri
-
informaţii introduse o singură dată, disponibile în timp real
-
flux de activitate intergrată (de ex comenzile se preiau spre facturare)
-
istoric activităţi, transparenţă, posibilitate de analiza de către management
-
control mai bun asupra activităţilor, dashboard dedicat, monitorizare
-
infromaţii disponibile oriunde şi oricând, pe laptop, tabletă dar şi smartphone
Module şi funcţii
Are module dedicate pentru principalele tipuri de activităţi derulate în mod obişnuit la firme mici, cum ar fi: CRM, vânzări şi facturare, gestiune stoc, producţie, aprovizionare, etc.
Cum s-ar putea implementa la noi?
Principalele etape ale implementării sunt descrise detaliat. Implementarea presupune o discuţie cu managementul firmei, prin care se stabilesc principalele cerinţe ale Dvs.
Doresc o prezentare Demo prin skype!
V-am trezit curiozitatea?
În cadrul unei prezentări Demo prin skype, la o dată şi oră stabilită de comun acord, vom prezenta principlalele module, şi vom discuta cerinţele personale ale Dvs.